Zakładki:
Dzieciaczkowo
Hobby
Pomieszkuje u
Zagladam do kuchni
free counters
RSS
niedziela, 31 stycznia 2010

poslusznie melduja sie spowrotem na ziemi krolowej Eli...

fotorelacja przewidziana na jutro

wszystkich czekaczy-czytaczy pozdrawiamy i prosimy o cierpliwosc :)))

piątek, 15 stycznia 2010

1 raz z mala Qoopka w dalekiej podrozy... sama jak matka Polka bo Tatus Qoopki nadal bedzie stacjonowal w UK...a my wyruszamy na 2 tyg urlop do Polski

1 raz samolotem z dzieckiem....nie powiem lekki stres jest...bo kto wie jak raczy zachowywac sie pierworodna ...czy aby nie sterroryzuje samolotu narazajac sie na zabojcze spojrzenia wspolpasazerow????

dziadkowie czekaja z wytesknieniem na wnusie...co uraczy ich swoja obecnoscia w ich swieta...a matka Q..liczy na chwile oddechu...moze jakas drzemke gratisowa,kiedy bedzie mogla oddac malucha na chwile by ktos inny niz rodzice asekurowali wszedobylska Qoopencje....

moze jakis fryzjer...zakupy.... maly urlop od typowego dnia swistaka matki

wracamy z poczatkiem nowego miesiaca.... prosze o nas nie zapominac.... :)))

sciskamy cieplo Qoopki dwie :)

 

 

środa, 13 stycznia 2010

dzis wyjatkowo od Taty Q. z dedykacja dla wszystkich Matek Polek,

ktore jak zawodnicy walcza walcza kazdego dnia ....bez medali....czesto niedocenione...

 

 

poniedziałek, 11 stycznia 2010
piątek, 08 stycznia 2010

po co matce sen??

dlugi nieprzerwany, relaksujacy sen?? nie wiem...

po co malej Qoopce sen ?? tez nie wiem..bo czasami mam wrazenie,ze jakby mogla to by tak na zywca jechala 24/7

bo przeciez tyyyle fajnych rzeczy jest do ogladania, tyle katow do obejrzenia i trenowania pseudo raczkowania dupka po dywanie...

nawet jak niby przychodzi pora snu wyznaczona przez nature jako czas dla matek co by wreszcie dychnely i opadly sflaczale na sofe....czyli okolica godz 20...

to mala Qoopka nie uwaza,za logiczne respektowania tej reguly...

mozna przecie umilac czas pobudkami co godzine..a niech se matka pobiega po schodach a co!! wsluchuje sie w babymonitor wygladajac kolejny raz jak zapala sie lampka na czerwono...zeby znow biec..

niektorzy rzuca rekawica chciala karmic cycem to niech sie meczy...

wtedy mnie krew zalewa...

szanowny maz uwaza,ze matka qoopka produkuje uran :)) ktory daje Malej Q energii wiecej niz elektrownia jadrowa

oprocz tego mimo nie przyzwyczajania do zupelniej ciszy nocnej....Mala Q reaguje na kazde stukniecie, probujac terroryzowac rodzicieli co by najlepiej jakby unosili sie pod sufitem... :)

probowalismy wszystkiego...

dziecko wypoczete czy wymeczone spi tak samo czujnie/niespokojnie

najedzone po uszy i mniej tez..

z rutyna co do minuty i na spontan...

bez zmian...

taki model sie nam trafil..

pewnie minie za jakis czas ...a poki co matka daje rady zaciska zeby klnie pod nosem biegnie po schodach ale jak juz tuli mala w ramionach to wszystko jak zawsze ulatuje...twarda z niej sztuka :)))

 

p.s.

widac zabki :)))

 

 

środa, 06 stycznia 2010

nie moglo zabraknac ich tutaj...

szczegolnie,ze moj szanowny Malzonek fanem po grob jest tego zespolu :))

cala plytoteka plus koszulki i kubki  :)))

i tym bardziej,ze dzis ogloszono koncert 27 maja na warszawskim Bemowie :))) sie bedzie dzialo !

Qoopka w zeszlym roku Mezowi sprezentowala bilet na AC/DC w Birmingham ale potem sie okazalo ze Mala Qoopka raczyla sie wykluwac w tym czasie wiec Maz ponad swoja muzyczna milosc przedlozyl tacierzynstwo i bilet odsprzedal...to sie nazywa ojciec ! :)))

Kochanie dzis dla Ciebie specjalnie ..

 

sa jeszcze jacys fani oprocz nas???

 

piątek, 01 stycznia 2010

w ciagu dnia, kiedy bobo nie spi bo wciaz spi tylko 2x20min takie szybkie drzemki na regeneracje bateryjek

a mama liczac na to,ze choc wieczor w strzepach bo strzepach ale bedzie miec dla siebie zamiast tonac w  m3 prania czekajacego na wyprasowanie daje dziecku do zabawy cos co nie znudzi tak szybko...mozna narobic duzo halasu no i ladnie sie blyszczy :))) i dziecko szczesliwe i chwilowo zajete kiedy matka z predkoscia swiatla wtedy probuje wyprasowac 30 pare spiochow :))

oto Mala Qoopka z planety X

przybywa w pokoju :))))