Zakładki:
Dzieciaczkowo
Hobby
Pomieszkuje u
Zagladam do kuchni
free counters
RSS
środa, 27 maja 2009

taak... kolejny etap w moim qoopkowym zyciu..

jestem Mama.... wciaz nie moge w to uwierzyc....

zupelnie inne emocje, inne priorytety...

juz  wchodzac do sklepu nie kieruje sie w strone kosmetykow...ale raczej w male rajstopki i kaftaniki... :)

to juz jest inne zycie... kazdy dzien wyglada jej usmiechu....i zadowolenia 

chcialoby sie uchronic ja przed zlem tego swiata chociaz jeszcze jest malutka ta nasza Qoopka.... daje nam tyle wzruszen...

chociaz macierzystwo ma rozne oblicza czasem bywa ciezko i jestem na poczatku tej drogi kazdy jej usmiech i iskierka w oku na nasz widok dodaje  sil i rozpromienia nasze zycie...

NAJPIEKNIEJSZY DLA NAS WIDOK....

 MAMA I JA :)

 

sobota, 23 maja 2009

katar u niemowlaka to rzecz mrozaca krew w zylach poczatkujacej mamy..niestety..

niby katar ale u takiego malucha to fatalne jest bo to noska uzywa do oddychania a jak tu ssac???

wiec duza Qoopka zongluje woda z sola morska i frida... a Mala Q drze sie w nieboglosy kiedy matce serce topnieje od tego bu :(

obie Qoopki przeziebione ....no niech to $%^&(*)

najpierw mala a od dzis i ja...

chyba przez brak spacerow...ostatnio lalo przez tydzien i siedzialysmy zabite dechami w domu... i podobno u niemowlakow to mozliwe,dlatego trza wietrzyc ..taa latwo mowic.. a jak sie takie bejbiki trenuje ,zeby sie nie darlo w gondoli ktos wie???

wtorek, 19 maja 2009

Mala Qoopka zaczela byc bardziej komunikatywna... placze prawdziwymi lzami....usmiecha sie juz ...czesciej do Taty

( hmm... musze jej przypominac kto ja w bolach rodzil hehe paskuda jedna! :)))))

zaczela tez lepiej widziec,  wzrok sie juz wyostrzyl na tyle,zeby wodzic za nami ...zauwazyc karuzelke nad lozeczkiem.... i zwierzatka na scianie, ktore Mama Qoopka poprzyklejala kolo przewijaka...

prym wiedzie zeberka , ktora obie nazwalysmy Klaudynka :)

wciaz walczymy z niechecia do spacerkow i gondoli, w sobote bylismy nawet autkiem i mala dala koncert oczywiscie :)

i tak wyglada nasza Qoopka z mina pod tytulem : " pousmiecham sie troche w foteliku a czadu dam kiedy bedzie duuuzo ludzi " 

:))

 

piątek, 15 maja 2009

jest juz nami nasza Mala Qoopka

jak ten czas leci! 

dobrze pamietam...ten bol, niepokoj, to wsparcie Taty Qoopki i to szczescie jak wzielo sie Mala w ramiona..

dzis juz jestesmy bogatsi o te 4 tygodnie doswiadczenia niby krotko ale sami widzimi jak urosla...jak zaczyna posylac nam pierwsze usmiechy...zaczynamy rozrozniac jej rodzaje placzu uczac sie powoli tego jezyka niemowlat

sa dni, kiedy bywa ciezej..ale nikt nie mowil ,ze bedzie  w 100% bezbolesnie..wciaz walczymy o spanie w lozeczku, i zwalczenie niecheci do gondoli i spacerow... ale jej usmiech, bliskosc i zapach...jej obecnosc... rekompensuje wszystko

widze i rozumiem dlaczego inne matki mowia,ze czuja sie spelnione w macierzynstwie...bo to faktycznie naprawde wspaniala rzecz!

sobota, 09 maja 2009

wczoraj minely 3 tygodnie jak Mala Qoopka jest z nami...

nasze zycie wyglada teraz kompletnie inaczej..wszystko kreci sie kolo naszego Maluszka 

dzis odlecieli Dziadkowie,ktorzy byli z nami tydzien i sa absolutnie zakochani we wnusi i coz...nie bede sie temu dziwic :)))

od poniedzialku Duza Qoopka bedzie juz w ciagu dnia sam na sam z Mala bedzie to wyzwanie dla nas obu na pewno :) ale damy rade ...

w ciagu tych trzech tygodni, poznalismy nasza Mala na tyle,ze mozna sporzadzic liste za i przeciw , czego nie znosi a co jest ok i tak :)))

 

Mala Q uwielbia:

1. wisiec u mlekopoju dwa mamusiowe kraniki sa "de best " :)

2. sluchac jak Tatus spiewa piosenke wlasnego autorstwa "jupiii jupii" :) nosi tuli

3.siusiac na Mame kiedy ta zdejmie pieluche ....mozna wtedy obsikac rowniez przebierak i ciuszki :)

4. kapac sie w wanience....kapiele sa wypasione ja sobie leze a mnie myja i polewaja ciepla woda :)

5. spacery, ale jak zapomni tragedie z ubieraniem przed wyjsciem...

6.ssac wlasna piesc lub palec taty

7.jak tata utuli do snu muzyka ze sluchawek polozonych kolo kocyka :) 

8.spac z mama i tata

9.robic minki

10 przeciagac sie,sapac  i wzdychac przez sen :)

 Mala Q nienawidzi calym swoim malym serduszkiem

1. jak zabieraja jej JEJ kraniki

2. jak zmieniaja pieluche kiedy jest glodna

3.wlasnego lozeczka ( pracujemy nad tym :)

4. ubierania czapeczki

5.wyjmowania z cieplej kapieli 

6 ubierania na spacer....

7.smoczkow wszelakich najlepszy bylby odlew kranika :)

kochamy ta nasza Qoopka z kazdym dniem coraz bardziej chociaz daje popalic niekiedy :))

 

środa, 06 maja 2009
zyjemy, jeno podejmujemy dziadkow malej Qoopki :) wiec wpis bedzie najwczesniej w sobote :) pozdrawiamy Qoopki Trzy :)